Karosa B732.1658 společně s typem 1660 navázaly na předchozí dodávky příměstských autobusů s mechanickými převodovkami Zásadně se od svých předchůdců nelišily. V exteriéru zaujaly vozy novým zadním čelem, které bylo tvořeno jednolitým sklolaminátovým panelem, později použitým u vozů řady 900. Z technických novinek je nutné se zmínit o použití zpomalovacího retardéru, který nahradil výfukovou brzdu. U typu 1658 se jednalo o retardér elektromagnetický a u typu 1660 o retardér hydrodynamický.
Autobusy zatím neprošly žádnou zásadní úpravou, ani na nich nebyla vykonána oprava rozsáhlejšího charakteru. Některé vozy jsou a nebo byly v minulosti opatřeny celovozovou reklamou spojenou se změnou nátěru.


>>>Fotodatabáze<<<

 

 

 

Kliknutím na náhled zobrazíte
fotografii 800 x 600.

 

Kliknutím na náhled zobrazíte
fotografii 800 x 600.

 

Kliknutím na náhled zobrazíte
fotografii 800 x 600.

  Kliknutím na náhled zobrazíte
fotografii 800 x 600.
             

 

 

 

Kliknutím na náhled zobrazíte
fotografii 800 x 600.
  Kliknutím na náhled zobrazíte
fotografii 800 x 600.
  Kliknutím na náhled zobrazíte
fotografii 800 x 600.
  Kliknutím na náhled zobrazíte
fotografii 800 x 600.

 

Kliknutím na náhled zobrazíte
celkový nákres autobusu.


     
Výrobce   Karosa, a.s. Vysoké Mýto
     
Celková délka   11347 mm
Šířka   2500 mm
Výška   3165 mm
Rozvor náprav   5600 mm
Pohotovostní hmotnost   10200 kg
     
Počet míst k sezení   32
Počet míst k stání 59
Celková obsaditelnost   91
     
Motor   LIAZ M 1.2 A ML 636 N, splňující normu Euro 1 je horizontální, řadový, vznětový šestiválec s přímým vstřikem paliva, přeplňovaný turbodmychadlem a vybavený mezichladičem nasávaného vzduchu
Objem válců   11940 cm3
Výkon   155 kW (211 HP) při 2000 min-1
Převodovka   Praga 5P115, mechanická, pětištupňová, elektromagnetický retardér Telma Focal F170
Přední náprava   LIAZ, s nezávisle zavěšenými koly
Zadní náprava   Detva, jednostupňová
Maximální rychlost   70 km.hod-1
     
Poznámky   Vůz ev.č. 7086 byl zkušebně vybaven elektronickými informačními panely.

© CITYBUS 2003-2004