Karosa C934E.1351 představuje klasický linkový meziměstský autobus, přímo navazující na svého předchůdce, typ C734. Podobně jako ostatní typy řady 900, vychází i C934E z původní konstrukce Karosy řady 700. Nový "kabát" není jediným prvkem modernizace. Autobus má modernizovaný interiér, pracoviště řidiče a  jednotlivé agregáty jsou pak ve velké míře zcela nové. Tento autobus pohání již osvědčený motor Renault MIHR ve spojení s inovovanou mechanickou převodovkou Praga. Ve výbavě nechybí ani prvky aktivní bezpečnosti. Systémy protiblokovacího zařízení ABS, protiprokluzového ASR a elektromagnetický retardér.
Pražský vůz, evidenční číslo 5973, je jediným zástupcem tohoto typu u DP. Dodán byl na jaře 1999 a zpočátku sloužil pouze zájezdové a smluvní dopravě. Od cca poloviny roku 2001 je však možnost jej spatřit na méně vytížených linkách PID, které vypravuje garáž Hostivař. Karosa C934E ev.č. 5973 jezdí v bílém laku a doposud na tento autobus nebyla umístěna loga dopravce.


             

 

 

 

Kliknutím na náhled zobrazíte
fotografii 800 x 600.

 

Kliknutím na náhled zobrazíte
fotografii 800 x 600.

 

Kliknutím na náhled zobrazíte
fotografii 800 x 600.

 

Kliknutím na náhled zobrazíte
fotografii 800 x 600.


 

Kliknutím na náhled zobrazíte
celkový nákres autobusu.


     
Výrobce   Karosa, a.s. Vysoké Mýto
     
Celková délka   11345 mm
Šířka   2500 mm
Výška   3165 mm
Rozvor náprav   5600 mm
Pohotovostní hmotnost   10450 kg
     
Počet míst k sezení   45
Počet míst k stání   35
Celková obsaditelnost   80
     
Motor   Renault MIHR 062045 C 41, splňující normu Euro 2 je horizontální, řadový, vznětový šestiválec s přímým vstřikem paliva, přeplňovaný turbodmychadlem a vybavený mezichladičem nasávaného vzduchu
Objem válců   9830 cm3
Výkon   188 kW (256 HP) při 2100 min-1
Převodovka   Praga 5 P 115, mechanická, pětistupňová s vestavěným elektromagnetickým retardérem
Přední náprava   LIAZ, s nezávisle zavěšenými koly
Zadní náprava   Detva, jednostupňová
Maximální rychlost   100 km.hod-1
     
Poznámky   -

© CITYBUS 2003-2004